Lichtwerker, jij laat nog maar een fractie van jezelf zien

Talloze prachtige, stralende en waardevolle lichtwerkers werken dagelijks aan het mooier, lichter en liefdevoller maken van de wereld. En bijna niemand ziet het. Want de angst voor zichtbaarheid overstemt het geloof in zich volledig mogen laten zien. Is het tijd om deze overtuiging om te buigen? Dan is dit artikel voor jou.

Jij hebt een hoog bewustzijnsniveau, ontwikkelt je in rap tempo en leeft vanuit licht en onvoorwaardelijke liefde. Daarmee laat je jezelf en anderen stralen.

Als je je hierin herkent, ben je waarschijnlijk een lichtwerker. Als lichtwerker zie jij jezelf als instrument, als gids of als middel om het collectief te dienen. Doordat we gaan leven in een hogere frequentie, komen er steeds meer lichtwerkers met een eigen bedrijf of eigen praktijk. In dit nieuwe tijdperk maken individualiteit, rationaliteit, hebzucht, jaloezie en macht plaats voor liefde, acceptatie, compassie, verbinding en vrijheid.

Dat maakt jou belangrijk in deze wereld. Daarom mag jij als bewuste ondernemer superzichtbaar worden op jouw eigen manier. Dat weet je ergens wel, maar het is een diepgewortelde angst die jou tegenhoudt om de wereld te vertellen waar jij in gelooft, waar jij voor staat en wat jij te brengen hebt. Nu is de tijd aangebroken om dat te veranderen.

Jij loopt voorop
Als lichtwerker ben jij een belangrijke speler op weg naar het nieuwe watermantijdperk zonder dat het om jou als individu gaat. Jouw ego speelt geen rol meer, want jij weet: ik ben een onderdeel van het collectief. Jij loopt voorop en hebt de stappen gezet die anderen willen zetten. Dat maakt jou als lichtwerker de aangewezen persoon om anderen te helpen  en te leiden. Met andere woorden, jij weet hoe jij je kennis, talenten en energie optimaal inzet om de wereld te transformeren naar meer liefde, eenheid en zelfbewustzijn.

Maar hoe gaan mensen die jou nodig hebben je vinden?
Je mag superzichtbaar worden op jouw eigen manier! Met zelfliefde, vertrouwen en kwetsbaarheid mag jij volop die spotlight pakken, omdat jouw intentie liefdevol en puur is: jouw kennis, talenten en energie inzetten voor het collectief.

Sterker nog, het is de bedóeling dat jij je podium pakt en met jouw unieke energie jouw verhaal vertelt. Want daarmee maak je moeiteloos verbinding met mensen die JOU nodig hebben en die klaar zijn om met jou te werken. Kortom, jij dient het collectief maximaal als jij maximaal zichtbaar bent.

Slik. Moet dat echt, denk je nu?

Je houdt je onnodig klein
Ja, want zoals ik al schreef, het is de bedoeling. Dat is jouw rol hier op aarde. Maar ik weet dat je moeite hebt met jezelf positioneren, want ruimte innemen vind je lastig. Het is een diepgewortelde angst die jou tegenhoudt om de wereld te vertellen waar jij in gelooft, waar jij voor staat en wat jij te brengen hebt. Jouw ego zorgt ervoor dat je je klein houdt, dat je onzichtbaar blijft en te veel luistert naar jouw kwelgeesten.

Als gevolg daarvan laat je nog maar een fractie van jezelf zien. Daarin ligt jouw uitdaging.

Hoe hoort het?
Behalve deze belemmeringen in jezelf houden ook de bestaande marketing- en communicatienormen jou tegen om op je eigen manier zichtbaar te zijn. Je houdt vast aan het standaard plaatje: hoe hoort het?

Beide redenen zorgen voor een kloof tussen authentiek zichtbaar zijn en zakelijke professionaliteit uitstralen: de dualiteit van persoonlijk versus professioneel. In mijn ogen staat persoonlijk gelijk aan professioneel, omdat jij en je bedrijf één zijn: non dualiteit. Jij hebt als lichtwerker een hoog (spiritueel) bewustzijn én je bent een professional die waarde levert aan de markt.

Personal & business branding
De non dualiteit trek ik door in zichtbaarheid en communicatie. Jij als persoon en jij als professional gaan hand in hand: het wordt jouw  ideale mix tussen personal + business branding. Als communicatieadviseur, trainer & coach gespecialiseerd in de kracht van persoonlijke verhalen help ik bewuste ondernemers zoals jij. Dat doe ik met advies, training en coaching. Hoe meer lichtwerkers zich op hun unieke manier laten zien, hoe beter zij klanten aantrekken die hen écht nodig hebben en hoe groter het positieve effect op het collectief.

Wil je met me sparren over jouw zichtbaarheid en communicatie? Stuur me een mail en ik kom erop terug!