Schrijf zelf je stunning samenvatting op LinkedIn

‘Wauw, deze persoon is tof en past bij me. Daar ga ik contact mee zoeken.’

Díe reactie wil je oproepen als ik jouw samenvatting op LinkedIn-profiel bekijk. Jouw verhaal moet prikkelen, tot de
verbeelding spreken en zorgen voor die befaamde ‘klik’.

Kortom, je online visitekaartje is belangrijk.

Zodra je op LinkedIn een supersterk profiel hebt met een pakkende samenvatting (na je foto, naam en kopregel is dat de belangrijke eerste indruk) en LinkedIn actief gebruikt, word je gevonden door mogelijke klanten. Specifieker, door jouw ideale klanten.

In de video leg ik uit welke 3 elementen je in je samenvatting zet. Geen zin om te kijken? Download dan meteen mijn stappenplan om die stunning samenvatting zelf te schrijven!

In dit stappenplan leer je:
– Het geheim van krachtig over jezelf schrijven;
– Welk effect dat heeft op de lezer;
– Hoe je zelf je unieke profiel schrijft

Zet ‘m op!